söndag 3 juni 2012

Veckan, helgen...

Veckan började lugnt men onsdag, torsdag o fredag va dagarna från hell... Stress, stress, stress!! Så man va ju inte sådär jättesnygg i fredags kväll!! Efter jobbet så landade ja hos Jess o va där i 5 min sen gick vi över till Carro.. Där vart de Martini o pizza.. Va mkt trevligt =) Kom väll hem runt 10 på kvällen.. Slängde mig i säng nästan direkt o låg o glodde på film fram till 1.. Sen slocknade jag!!

I Lördags så Vaknade man runt 12 =) Va såå skönt att få sova ut =) Sen efter att ha vilat ett tag på dagen så vart de till o göra sig i ordning =)

Jag o Jess tog bussen runt 19 ner på stan, gick o käkade på Thai Village o sen halv 9 gick vi till bion.. Vi skulle se Prometheus.. o den va i 3D o tur för mig o Jess så hade dom glasögon för barn där oxå =) haha mm.. Filmen va ok, inte bra, inte dålig men den funka..

Sen efter de gick vi till terrassen, där träffa man på A som man inte träffat på länge - kul =) o Anja hälsade vi på oxå, sen va så så mkt folk man aldrig sett.. Men de va kul me lite annat än flurran =) o tog oss 2 dricka sen åkte vi hem.. Va hemma runt halv 2.. En helt ok kväll =)

Idag så har man trotsat vädret o vart ut en sväng.. Städat lite o lagat mat o fixat matlåda.. Så nu blir de slapp-mode fram tills K kommer me hjärtat mitt =)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar