onsdag 24 november 2010

Beställning!!

Kan ju börja me nånting helt annat.. Shit vilket väder de e ute o de ska fortsätta tills imorrn om inte längre.. Gillar snö men inte snöstorm!! Hunden tycker de e kul iaf =) På jobbet går de bra o de e skönt att jobba halvdagar.. Man kommer hem, går ut me hunden o sen slänger sig på soffan o slumrar ett tag hehe Annars e de bara skit i övrigt.. Men men de e en annan historia!! Annars så har ja beställt en massa saker från nätet.. Först så beställde jag ett andningsalarm som vart en dyr historia men helt klart värt de.. Sen har jag beställt barnvagn (den jag verkligen ville ha ) på swekids.. Dom hade ett paketpris där med barnvagn, sitt o liggdel, bilbarnstol, myggnät, regnskydd o spjälsäng för 4500 så allt som allt me frakt så går de på max 5000 o de e fan inte illa för allt de där =) o allt går självklart i svart =) de e ju jag =)!! Så nu har ja dom största delarna avklarade.. De va ju barnvagn o andningsalarm som va dom stora måstena!! Skönt att så de ur världen.. Sen så e tiden för gravsättning klar (bättre sent än aldrig) så nu börjar saker o ting ordna upp sig.. Bara några små saker kvar o fixa sen kan man andas ut, nice äntligen =) Sen e de andra saker men ja.. Jag vet inte.. Jahapp nu har ja nog inge mer o berätta.. Slänger in lite bilder på barnvagnen o de..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar