lördag 26 maj 2012

Ute heela dagen..

Idag vaknade man runt 6!! Man va ju sådär lagom snygg men som vanligt så ordnade de till sig me en massa kaffe o ett litet hjärta som va på strålande humör =)

Runt 10 så åkte jag, Kev o Jess till Fyris Park för lite barnloppis.. Kom hem en del kläder =) Vart 2 st t-shirt, ett linne, en Adidas-dress, ett par tofflor, ett par jumpaskor, en tunn tröja, ett par mjukisbyxor o en leksak fick vi gratis eftersom Kev gillade den så mkt =) Snälla människor de finns =) (sen va hon less på ljudet av den, va en traktor som lät o tutade haha)

Vart lite kaffe, korv o vatten-paus där o sen när vi tagit några varv o kände oss nöjda så gick vi mot bussen.. Vi hoppa av på luthagsesplanaden o gick till Fyrishov som oxå hade lite loppis, 4h-djur, bad, musik o lite så.. Men Kev slocknade 5 min innan vi kom dit så han missa de mesta där =) Trött kille!!

Sen efter att ha vart där i 15 min så gick vi ner på stan o in en snabbis på New Yorker =) där hitta man 2 "piratbyxor" o 2 linnen.. Sen tog vi bussen hem o fixade käk på pizzerian på brantan sen gick vi hem o åt - mkt gott =)

K kom o hämtade Kev vid 17, han skulle hämta S oxå o åka ut till sin kusin för o grilla o glo på Mello.. Så Kev fick en kväll me pappa o syster sin =) o jag fick en kväll för mig själv!! Tänkte dra mig ut men nä, orkade inte.. Blir ju nästa helg så man kan ju vänta =)

Nu blir de iaf till o glo på lite tv, sen tror jag att jag ska slänga mig i säng för o förtsätta glo på lite tv ;) mys va?? haha Yes så e de.. Imorrn e de söndag o ok väder ska de bli så imorrn ska jag bosätta mig i parken =) That´s that...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar