tisdag 12 juni 2012

Måndag.. Tisdag...

Tyckte att stämningen på jobbet igår va skum!! Kunde nästan ta på den - läskigt!! Annars va dagen något förvirrande.. Sådär de bara kan bli efter en firmafest!!?

Idag så va de något bättre!! De börjar kännas som vanligt nu! Fick höra en ganska kul sak idag men de tror jag att ja håller för mig själv ett tag =) Mohaha

Kev har vart sitt vanliga jag ikväll =) Han va lite kinkig när vi kom hem o inte så mkt mat ville han ha heller men sen var de bus o lek o han va galen.. Skratta, va överallt o bara busa järnet så han va inte så svår att söva idag.. Han e så duktig mitt lilla hjärta, efter han fått välling så tar han nappen, klättrar ner för soffan o går till sängen, ja lyfter upp honom o pussar honom gonatt i pannan o sen går jag o han säger inte ett ljud!! Sen när man kollar in i rummet 5 min senare o då sover han =)

Nä nu blir de en dusch o sen go lite på tv o sen sova, trött som ett AS e man... Mjo..Tudeluu på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar