söndag 20 maj 2012

Söndag.. Igen..!

Igår så hann jag o Jess me massor!! Vi gick till boländerna.. Vart Rusta, Skopunkten, in en snabbis på Ikea, Pantagen o Jysk.. Sen gick vi hemåt o på vägen hem så stannade vi på Ragusa o käkade lite, sjukt go mat =) Sen vart de hem o göra sig i ordning!!!!

Sen runt 8 kom Jess över, strax efter kom Tessan o strax efter henne kom Krill o gräslöken-Kalle.. Va mkt trevligt o jag vart ett vinglas fattigare!!! Jaja shit happends!! Sen när vi alla va tillräckligt runda o goa under fötterna så tog vi (alla utom Krill som drog hem o sov) en bulle ner till Flurran..

När vi kom dit så va de tomt!!! Knappt en käft där o då va klockan ändå runt 12.. Sen ramlade de in massor av folk =) Träffade på Lina o Elin där o Anja träffade man oxå på i vimmlet.. Men så många fler va de inte man kände.. Kanske lika bra de för både jag o Jess va ganska snygga i slutet ;) haha

Vid 4 låg man iaf i sängen o ja tror man slocknade i samma sekund huvet nudda kudden!! Sen vaknade man vid 9 idag.. Nä för tidigt tänkte jag o vände mig om o vaknade runt 13 ist haha mkt bra där!!

Just nu håller ja på o städar.. Bakis som man e så går de sådär =) Meen ingen bråska här inte, de e ju söndag ;)

Nä fortsätta kanske så man blir klar nångång.. Trevlig söndag på er =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar