måndag 21 maj 2012

Het! måndag...

Natten va inge vidare då jag gick o la mig sent o somnade mkt senare.. Hade en liten i sängen brevid som snarkade som en karl!!! Jisses va han lät men till slut lyckades jag somna tack o lov!!!

Vaknade tidigt, grattis till mig!!!! Ville sova tills klockan ringde men nä, inte denna morgon.. Så när man väl va vaken så va de lika bra o kliva upp.. Så man gjorde sig iordning, fixa käk o frulle för dagen o sen väckte jag Kev o han va väldigt gnällig.. Men efter lite välling så va de full rulle på honom.. Gick till dagis, lämnade honom är o man åkte till jobbet..

Idag va de väldigt varmt att jobba.. Man ville bara lägga sig i gräset o stanna där tills solen gått ner typ.. Annars gick de bara bra idag.. o så va de me de..

Sen efter jobbet körde B hem mig, Jess o C =) så då passade man på o handla lite o sen gick ja o hämtade Kev o sen hämtade vi upp Jess o sen vart de hem.. Jess började me maten o jag hade en dejt me tvättsugan!! Va som tur va inte så mkt tvätt o tvätta så de gick ganska fort =)

Sen när man va klar så provade man o lägga en mkt trött Kev runt 19 men nä, inte en chans!! Så då fick han vara uppe o efter 2 timmar så fick han lite mer välling o denna gång gick de bättre o lägga honom, slocknade på 2 röda!! Envis som få min lilla kille =)

Nu har man fixat matlåda, duschat, vikt tvätt osv, osv, osv så nu e jag redo för sängen.. o de kommer bli nice att få sova ett par timmar innan de e dax att göra om allt (nästan) igen!!!

Puss o go natt på er, jag kommer att drömma sött inatt - ingen tvekan om den saken!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar