torsdag 18 februari 2010

Tuggummi

Ah vilken latdag de har vart idag.. Har nog inte gjort annat än o legat i soffan, ugglat o vart ute me hunden.. Jo jag lagade mat oxå!! - pannkaka vart de till middag idag, så lat va jag =) Me andra ord så ja, jag köpte färdiga pannkakor!! Skulle inte vara "jag" att ställa mig o göra de från grunden haha nej nej!! Nästa vecka så ska ja ta o träffa Linnis, förhoppningsvis fler ggr än en =) o sen ska ja ta o dejta C, henne va de oxå längesen man träffade!! Jag har inte vart mkt till sällskap eller träffat nån överhuvetaget sen lilleman gick bort.. Så lätt de e att låsa in sig o gömma sig för allt o alla igentligen!! Ne nu har ja inge mer kul o berätta så... Bye bye

1 kommentar:

  1. Ja det är nog ingen som klandrar dig för att du inte velat umgås! Konstigt vore väl annat egentligen, men det är bra att du känner själv att du vill börja träffa människor igen för att man behöver ju självklart få sörja ifred och vara för sig själv i såna här lägen men det är nog inte bra i längden att isolera sig :) Klart vi ska ses mer än en gång, jag har ju hela veckan på mig att ses, och nästa vecka också. :) Puss på dig min favorit Cicci!

    SvaraRadera