tisdag 2 februari 2010

Gäsp



Mjo inte e man pigg inte!! Fast ja la mig vid 2 inatt vilket e ganska duktigt jobbat för min del!! Tog en sömntablett o glodde på tv ett tag.. 20 min efter så vart allt skitskumt.. Jag såg 2 tvapparater o ja mådde skitskumt.. Ingen hitt att vara vaken o se på tv när man tagit sömnpiller för att kunna sova.. Slutade me att ja såg inte va som va på tv:n kände mig typ dyngpackad o förstog inte riktigt va de va ja försökte titta på (vilket va spin city) de va skitäkligt!! Så ja vände mig om o tokslocknade.. Vart väckt vid 8 typ av en väääldigt kall hand på ryggen!! Känner mig någelunda pigg nu, Tar ju ett tag innan ja vaknar till.. E lite av en zombie/sengångare på morronen om de vill sig illa.. Men ge mig en timme så e ja mitt gamla jag igen!! Så ja.. Nu när man har hela långa dagen framför sig så måste man ju klura ut va man ska ta tag i idag, s rum? damma av överallt? fortsätta i köket? börja i badrummet? Hm ja ja har ju o göra!! Prällen ringde imorse o våran idé sket sig!! Hm ja alltid e de nånting, men de går nog bra ändå.. Ne ska väll ta mig en sväng me hunden sen göra nånting av alla saker som måste göras.. Ha en bra dag Bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar