torsdag 25 februari 2010

Hemma igen..

Ah jisses.. Som sagt så började ja dagen me o prata me läkaren om min sjukskrivning.. Hon berättade att hon/försäkringskassan tycker att ja ska börja jobba igen, nu nästa vecka.. Typ 2 timmar om dagen bara, till o börja me!! För dom tycker inte att ja har nån sån anledning att vara hemma längre eftersom ja inte har ett sånt jobb man ska vara "trevlig" o prata me en massa folk - typ som kassajobb tex!! Ja bara skrattade åt henne o frågade om att de spelar väll ingen roll va ja säger o tycker om den saken va.. Hon förstog va ja mena me de o muttrade nånting.. Ja sa de att de e ju fel för att de spelar ju ingen roll va man jobbar me de e ju samma sak man går igenom Aaaah j*vla komunfi**or.. Blir pist bara pga av.. Iaf så kom vi fram till att ja ska börja jobba nu på... MÅNDAG.. Typ 2 timmar bara.. Hennes plan va 2 timmar om dagen i en vecka o sen 4 timmar o sen 6 timmar i 2 veckor osv!! Min idé va 2 timmar 2 - 3 dagar sen 50% en period frammåt.. Funkar?? Återkommer me de.. Ja de va min morrgon de.. SEN så åkte ja ner på stan för o prata lite, kom in halv 5 ialla fall fast hon dagen innan hade ändrat tiden till kvart över 4 SUCK sen efter 30 min va vi klara me de så då gick ja ner till stan o mötte upp en väääldigt trött Jess.. Jag skulle bara in i 2 affärer.. Hittade inget där o sen vart de den ena affären efter den andra o efter ca 2½ timme så gav vi (hon) upp, hittade ingenting.. Vi åkte hem till Jess o sen gick ja därifrån o hem o ut me hunden o nu sitter ja här, trött som fan o mkt mkt hungrig.. Maten kommer när K kommer hem - donken mumms hehe Ja de va väll min dag.. Jisses säger ja bara, länge sen man va på stan.. Nej nu ska ja inte horisontellt läge, tror de heter så hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar