måndag 24 september 2012

En vanlig dag?

Mer eller mindre iaf.. Kändes som vanligt fast ändå inte, känns som att de e nånting eller hänt nånting men vad kan jag inte sätta fingret på.. E de nånting kommer de väll fram förr eller senare!!

It always do!!..

Annars så har ja inte vart vidare pratglad idag, har inte haft orken då hjärnan min går på högvarv känns de som.. o de e alltid samma sak som dyker upp o de börjar bli gammalt.. För ett litet tag sen så slog de mig en sak.. Att ja inte hajat de tidigare!! Fuck att man ska komma på saker o ting när "det" e borta.. Fast de e nog lika bra.. Började ju ändå likna självplågeri!! And it still are...! Jaja gräv en grop, lägg skiten där i, gräv igen de, täck de fan ordentligt o gå vidare..! o jag e på väg.. om ett tag..

När man om hem så vart de först mat sen mys me en liten tröttis o sen lägga en liten tröttis sen för min del lägga sig raklång i soffan o glo på tv.. Så nice för ja har fan ont i hela kroppen.. Så nu blir de åter till slapp-mode in das sofa ;)

Tjingeling på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar