tisdag 7 augusti 2012

Bättre sent än aldrig ;)

Halloj på er.. Vet att min uppdatering vart ganska kass på sistone men ja har bara njutit av semestern här.. Har iaf gått ganska bra =)

Under semestern så har ja inte gjort så mkt.. Vart 2 svängar till Stockholm iaf.. Ena svängen va me systrarna o de skulle bli en heldags-shopping ;) Vart väll lite shopping o sen en självguidad tur på slottet =) Lite udda o inte alls planerat men kul =) Trevligt o kul att umgås me syrrorna =)

Andra svängen vart de först Vasamuseumet o sen Grönan me Jess o M.. Jag o Jess åkte en hel del, den andra va lite för åksjuk för o åka karuseller men lika kul hade han för de??!! Fick mig ett gott skratt när vi klev in på Grönan då Jess ser karusellen: Vilda Musen... Den åker vi säger hon - ser lagom ut att börja me.. (hon har aldrig åkt den o vet inte att de e en mindre bergochdalbana...) Ok säger jag o sen ställer vi oss i kö... Väl nästan framme så ser hon själva spåren o hur en går o hon får typ panik.. Sen så sätter vi oss i den åker iväg.. Jag garva hela resan runt, Jess höll i sig i ett järngrepp o blunda.. Sen när vi klev av så sprutade tårarna på mig för hon va helt vit i ansiktet o va chockad.. Ah de va så sjukt kul.. Sen va i där fram till 7 på kvällen sen va vi ganska nöjda me denna dag..

Kev spenderade en vecka me pappa sin i Gbg =) Hade gått bra o dom hade gjort en hel del skoj därnere =) Sen när man fick hem honom så hade han en hel den nya ord i förrådet =) Nu sägs de: Mamma, Pappa, Akta, Titta, Borta, Där, Tittut..

Sen har de bara vart slapp som stått på listan.. E de semester så e de.. Då ska de inte göras många knop o jag tror jag lyckades bra me de ;) Har hunnit fylla år å nu e de ju fan bara ett år kvar till the big 3 0.. Inte ok då man inte e 20 nånting längre!!! Meen man e ju inte äldre än va man gör sig ;)

Nu har man börjat jobba igen o allt e som de brukar.. De e som att tiden står stilla på jobbet haha

Ja de va väll den summeringen..

1 kommentar:

  1. Släng in bilderna på FB tack ;)//Stora syster

    SvaraRadera