måndag 9 januari 2012

Helgen..

I fredags så gjorde vi inte mkt, Jess kom över o va här hela dagen/kvällen.. K va över en sväng oxå =)

I lördags så kom K över me S undertiden dom höll på o flytta.. Jag, S, Kev o Jess gick till skopunkten vid Ikea o shoppa lite skor.. Hitta 2 st!!

Sen så vart de ju självklart en sväng in på Ikea oxå!! Där hitta jag en tidig 1 års present till Kev - ett cirkustält!! (Han fick den i samma sekund vi klev innanför dörren hemma, kunde inte hålla mig haha) Sen vart de 2 handdukar från Ikea oxå.. Sen när vi skulle gå hemmåt så ringer K o skulle plocka upp S då dom va så gott som klara me flyttandet.. Så vi gick till biltema o där möttes vi upp.. Sen så gick jag, Jess o Kev hemmåt..

Vi svängde förbi Lina på vägen o tog en kaffe o satt o tjattra lite.. Sen efter de så gick vi hem o käka..

Jess kom hit senare o vi glodde på tv.. Garvade läppen av oss o sen vart de off mode haha tröttmössor!!!

Igår så hände de inte så mkt, fick besök av en efterlängtad gumma =) Hon skulle stanna till idag =) Glad =) Vi gjorde inte mkt, glodde på tv o tjattra.. Sen vart de sängen då den ena va tröttare o segare än den andra!! Kev fick en "lära gå vagn", en tax o ett pussel =) hihi

Nattningen / sovandet för Kev´s del går bra.. Va bara nån dag de va ett väldans liv en längre tid på nätterna men nu så gnäller han ett litet tag sen somna han om =) såå skönt =) Ah duktiga jag.. Klev dock upp av ren reflex inatt o skulle ge honom nappen då jag kom på mig själv!! Då gav jag upp o gick o la mig ist, 2 min senare somnade han om!! hehe aa nä jag e inte den piggaste sådär mitt i natten!!! Nu blir de till o glo på tv ett litet tag sen sova, e sjukt trött!!Natt natt på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar